Gulsahgncglu Merhaba arkadaşlar 10. Haftalık hamileyim folidoce adlı folik ast kullanıyorum sabahları aç olarak bulantılar bende hiç olmadı fakat sürekli hamurişi tarzı besinler tüketmek istiyorum. Siz de de oldu mu? Özellikle ilk aylar folik asit yüzünden
Meralll59 Gulsahgncglu Ben hamileliğimi planlarken kullanmıştım müthiş iştahımı açmıştı 3 kg almıştım 1.5 ayda.sonra bıraktım.hamileliğimi öğrenince aynı gün başladım.
Anrebasum Gulsahgncglu FolicUs plus kullandim hicbir artış olmadi iştahımda; normalden az yiyordum ilk haftalar hatta.
yonca90 Gulsahgncglu folikasit mide bulantısı yapar bildiğim kadarıyla ilk kez iştah açtığını duydum 🤷🏻♀️ Ben hamilelik öncesi 4 ay kullandım öyle bir etki yapmadı. Bence hormonlardandır iştahın açılması 🙃
Mesevda 52 kılodan 57 kıloya cıktım ama ilaç saatlerimi degiltirdim gündüz yakıyorm dye günduz içiyorm artık
Yenihamile11 Ben gebelik öncesi çok içtim ve gebeklikte ara ver dedi doktor gün asiri iç dedi kilo kesinlikle yapmadı