sukranaslier Bsrasglm bende haftaya salı günü gideceğim 20+4 oluyorum doktor daha 4 lü tarama ayrıntılı ultrason falan hiç bir şey söylemedi acaba yapacak mı hiç bir fikrim yok ama her hastane değişik para alıyor sizden doktorunuz kaç aylıkken istedi
Begum100 Ben hareme gidiyorum yarın ikili test yapcak ikili testte ayrıntılı ultrasonla bakıyorlar mi
Bsrasglm Begum100 yok canım onda ense kalınlığına bakıp kan alıyorlar ben akademi hastanesinde 30 liraya yaptırmıştım
Begum100 Bsrasglm hmm akademi de ayrıntılı ultrason yapıyorlar yani haremde gencoya gidiyorum çok yoğun oluyor ve az ilgileniyor bu yüzden
Pureloveee Kızlar Antep’te ayrıntılı usg kendi doktorumuz mu yapıyo yoksa başka bi yere mi gönderiyor biliyo musunuz