Merhaba. 10 haftalık hamileyim. Folik asit kullanıyordum. Bunun yanında d vitamini ve haftada bir b 12 iğne vurunuyordum.bir de decavit kullanıyordum. Son kontrolde doktorum elenatal 1 verdi folik asit bitince kullanmaya başla dedi. Ben şimdi sadece multivitamini mi kullanacagim siz nasıl kullanıyorsunuzs. B12 yi falan saglikocagindaki doktorum vermişti.