Sermec Shabb benım hep düşük 8 5 gebelikte yüksek tansiyon kötü cnm düşük tansiyon oldugunda sadece halsızlık olur o kadar
Esraygtf Shabb 9-5 falan oluyordu uzun bir süre son haftalarda 11-6 oldu doktorum gebelikte düşük tansiyon normal demişti
kitapkurdu Shabb yaklaşık 2 saat önce tansiyon düşüklüğünden az kalsın bayılacaktım 9/7 çıktı. Ama bu bebeğe zarar vermez. Yüksek tansiyon çok tehlikeli. Düşükten korkmayın