Pureloveee Fadime12 doktoruna göre değişiyo diye biliyorum eğer doktorunun özel kliniği olan bi yeri varsa muhtemelen 5000 üstü diye duydum ama ordansa ne kadar olur bilmiyorum
gmz27 Ben de Sezen Hanıma gidiyorum, doğum ücreti 2500 sezaryen ve normal doğum aynı diye biliyorum ama Ocak ayında zam geleceğini söylediler, muayene ücreti de 140 tl