Minikonunannesi1
Test yapmisdim çift çizgi.Adetim 13 gun gecikmişdi,13 cu gunu kahve rengiyle sarı gibi bir akıntım oldu,azıcık ažıcık 1 gun devam etdi.3 gun sonra doktora gitdim nihayett.Doktor 6_7 haftalık gebelik var dedi.Keseyide bebeğide görduk.Akıntının normal olduğunu soyledi,yerleşme kanamasıymış,şimdi 23+0 haftalığız,her şey yolunda şükür🤲🏻🥰Bənce korkulacak bişey değildir,akıntı kesilmezse doktoruna git.Ama muhtemelen yerleşme kanamasıdır.