7-8 aydır korunmamama rağmen hamile kalamadım dr gittim herşey yolunda dedi yine bekledim 3-4 ay yine tik yok başka bir dr gittim hormon testi yaptı ve yumurtalama olmuyor dedi zaten bende kendimde hissetmiştim ama duzenli adet olduğum için üstünde durmadım sonra klomen versi ilk ay etkisini gösteremese de ikinci ay hamile kalırsın dedi ilk ay hamile kaldım hala inanamıyorum ve sonki düşecek gibi hissediyorum :(