Bende bu konuda çok kararsızdım park yatak almayı düşünüyorduk ama birçok kullanan arkadaşım sallanırken çok ses yaptığını ayrıca bebek agırlaştıkça beşiğin sallanmadığını söylediler. Daha sonra araştırdık Çilek mobilyadan büyüyen beşiklerden almak istiyorduk bakmak için gittiğimizde gözümüze aşırı büyük geldi ve büyüyen beşiklerin hiçbiri sallanmıyormuş öyle söylediler. Büyüyen beşiğin büyümüş halini de gördük acayip saçma duruyordu vazgeçtik. Bizde aynı mağazadan 60-120 sallanan aynı zamanda sabitlenen bir mobilya beşik aldık , belli bir yaşa geldiğinde illa ki oda yapacağımız için böyle birşey aldık 🤷🏻♀️ İç yatak, uyku seti, cibinlik dahil 1490 TL’ye aldık. Henüz kullanmak nasip olmadı ama şuan için bizim içimize şimdi 🌸🙏🏻