Merhabalar kızlarr 🙋🏻♀️
37 haftalık hamileyim. Salı günü kontrole gittim doktor eğilip kalkma, biryere uzanma felan dedi. Acil nst istedi gösterdiğimde normal dedi. Bebeğim rahim kısmıma baskı yapıyor bunu da söylemiştim zaten. Acaba erken Doğum felan olmasın diye mi hareketlerime dikkat etmem gerektiğini söyledi??
Birde kordonu heryerden geçiyor dikkat etmek lazım dedi