Tgcycl Arkadaşlar iki gün önce iğneyi vurdum. Adetim düzenli 9 gün sonra olmam lazım. Ne zaman gebelik testi yapmalıyım
Deletedmom2224 Tgcycl evet yanıltır çünkü ignede hcg hormonu var. 10. Gün itibariyle iğne etkisi geçiyor ama net sonuç 15. Gün alınıyor. Benim 11. günden 14.gune kadar negatif çıkmıştı 15. Gün pozitifi gördüm. Rabbım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin inşallah 🤲🏻
Deletedmom2224 Tgcycl aslında adete 14 gün kala filan çatlama iğnesi yapılmalıydı ama bilemiyorum 🤷♀️ yinede 15.gun net sonuç alırsınız doktorunuza da bir sorun isterseniz. Yumurtalar geç mi büyüdü yoksa adet döneminiz mi erken oluyor
Kbra4663 Bende dün ovitrelle çatlatma iğnesi vurundum. Dün ilişki yasaktı. Bugun ve yarın birliktelik olsun dedi doktorum. Rabbim hayırlısıyla tez zamanda o 2 çizgiyi görmeyi nasip etsin 😌❤️
Tgcycl Deletedmom2224 adetim 26 27günde bir oluyor 15. Gun igne vuruldu. Doktor yumurtamin güzel gözüktüğünu ve iğne vurmamizi söyledi. İşte iki gün oldu vurulali adet günümü geçince beklemeye baslicam test icin