yaseminsavas 34+4 haftalik gebeyim 1cm acikligim var bu sorunu yasayan oldumu olduysa nezamn dogum.yaptiniz bebeginiz kuveze girdimi
Serife07 yaseminsavas benim de 21 haftalık canım çocuğun kafası çok aşağı da dedi progeston verdi korkuyorum
1PrensAnnesi yaseminsavas ben 29 haftalığım 3 haftadır heran doğacak korkusundayım sürekli kanama sürekli aciller yine haftanız güzel 👍🏻 bence halinize şükredin
yaseminsavas Rabbim hepimizin yardimcisi olsun kizlar cok dua edelim hayirlisiyla saysaglim yavrularimizi kucagimiza alalim
Aslimmm 1PrensAnnesi valla benimde aklım cikiyo ufacicik daha 23 haftaligim 🙁 korkuyorum Allah vakti zamani gelince sağlıkla kulağımıza almayı nasip etsin
1PrensAnnesi Aslimmm aminnn inşşş🙏🏻 Doğduğunda yaşayacağına tam inansam herşeyi tastamam kuvözsüz olacağına inansam sorun değil doğsun minikte olsa doğsun ama bunları yapamaz 😞 inş sağlıkla erkense bile 35 haftadan sonra gelsin
Caglacar Canım bende 33+4üm bende 1,5 cm açılmam var doktor hep yatıcaksın dedi haftadan haftaya bi iğnem vardı progestan verdi daha bir çok ilacım vardı bende çok korkuyorum inşallah erken doğmaz 😞😞