Betahcg Benim şuan 3. Hamileliğim diğer ikisini kaybettik ilk ikisinde hiç belirtim yoktu ya da tecrübesiz olduğum için anlayamadım sadece bunda emindim hamile olduğumdan belirti arama Allah en kısa zamanda hayırlı haberlerini almayı nasip etsin inşallah 🤲 Bir de sana tavsiyem hamilelik belirtilerini okuma kimseye sorma herkesin hamileliği kendine özel herkeste aynı belirtiler olmuyor