Mucize34 16+1 olduk kıza benziyor ama belli değil daha dedi iyice toplanmış yuvarlak olmuş resmen göstermemek için sizce kıza benziyor dediğine göre kız mıdır çok merak ediyorum cinsiyetini 10 gün sonra tekrar gel dedi
TazecikAnne22 Mucize34 banada 2li taramada kemik yapısı kıza benziyor yüzde 80 kız gibi dedi 1 ay sonra 3lü taramada erkek olduğunu öğrendim canım 😊 kesin diyene kadar emin olma ve bişey alma bence
Bdjd Mucize34 banada ilk 16 de kiz denildi kiza benziyor dedi 17 de erkek kesin dediler 24 de detaylida kiz denildi☺️
Cicimato_96 Mucize34 Ben 21 haftalıkken öğrenmiştim cinsiyetini 😊 Benim yaramaz kızım ya arkasını dönüyordu ya da bacaklarını kapatıyordu😊
Mucize34 Sevval emin misiniz dedim oda dedi söylemedim farzet üçlü testin sonucuyla beraber öğrenirsin dedi
Mucize34 TazecikAnne22 üçlü test sonucumu 10 gün sonra ogrenicem 😊 ama şimdiden kıza benziyor ama emin değilim dedi
Elfkrtl Bdjd erkek dediler ya pipi gösterildimi acaba =) banada erkek denıldı pipş gördüm ama bana sankı kız gibi gelıyor yanı ılk erkek cocugum ılki kızda olsa bunu gene kız hıssederdım yanı o derecede 🤣
Pares Benım de 21 haftalık ama hala bilmiyorum cinsiyetini ayrıntılı USG yi bekliyorum kontrolüm de erkek gibi şimdilik erkek diyelim dedi ama belli olmaz diye alışveriş yapmıyorum tam göremedi çünkü Dr.
Mucize34 Cicimato_96 kızlar hep geç gösteriyor ya bakalım bana kıza benziyor dedi ama bı dahaki gittiğimde 4 buçuk aylık olucak neredeyse 😑
Bdjd Elfkrtl kendisi gorduyunu soyledi ama sonra haraketlendi bize gosteremedi bizde erkek sandik 6 ayinda detaylida kiz denildi ama halen aklimda kaldi 🤭😃 penbis penbisde alisverisimi yapmisim😃
Gokceylmazz Mucize34 17 haftalık olduk hala göstermedi benim bebe ya arkasını dönüyo yada toplanıyo haftaya gidicem inşallah öğreniriz artık🙏👼
Hebun56 Mucize34 ben 13 hastalıkken öğrendim erkek olduğunu genelde erkekler önceden gösteriyor diyorlardı doğru çıktı bence seninki kız anlattığına göre öyle düşündüm canım hayırlısı olsun hakkınızda🤗🙏🏻