Ecosam35 6+4 gunluk gebeyim . Doktor kontrolune gittim anlattigim kadariyla mantar olusmus dedi fitil verdi krem verdi fitil kullanmak sakincali midir sizce
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Ecosam35 Sorun olmaz canım bende kullandım.Rahmine ulaşmadan fitil dağılıyor dolayısıyla bebeği etkilemiyor.Ama mantarın ilerlemesi sıkıntı ilacını kullan mutlaka.
Gizemabc Ecosam35 diyelim ki buradan birileri çıktı sakıncalı, sakın kullanma dedi. Ne yapacaksınız? Doktorunuza karşı yüzünü bile görmediğiniz sözde doktorlara mı itibar edeceksiniz ?
Gizemabc Ecosam35 mantar için verilen fitil bebeğe zararlı değil, ben de 2 kez kullandım. Doktorunuza güvenin bence
Ecosam35 Gizemabc teşekkürler öyle yapıyorum insallah tez zamanda gecer ilkkez basima boyle bisey geliyor uzuldum ...