Af072019 Nursimali reçeteyi okursanız yan etkileri de dışının siyah olduğu yazıyor ama endişelenecek bişey yok
Nursimali Af072019 evet doktoru arayip sordum ishale cevirince korktum bi kac gun icme ilaci kes olmasa degistiririz dedi
Hatice_mustafa Af072019 Bence 2 sini de bırak bir yararı yok sana bebeğine. Anca kimyasal ve zarar ben hiç kullanmadım. Yine de sen kendin için ve bebegin için en iyisini bilirsin ama bu böyle.
Bsecill Hatice_mustafa olur mu öyle şey Allah aşkına doktorun uygun gördüğünü siz hangi akla hizmet bırak diyorsunuz? Demir gebelikte ne kadar önemli hiç araştırdınız mı acaba? Bebeğin 3. Trimester döneminde kan ve demiri emdiğini biliyor musunuz mesela? Ve demirİniz düşük olursa kanınız da düşer ve doğumda yaşayacağınız kan kaybıyla birlikte neler olabilir bunları düşündünüz mü
eglhnztrk Af072019 toplu cevap olsun🙄 folik asiti 16. Haftama kadar kullandım. O sırada demir ilacı da kullanıyordum, hala da kullanıyorum. İlk günlerde kabız yapar, dışkı malesef siyah oluyor. 2 gün ara verin hemen rengi düzelir😃😃
Aylin_chdr Arzuarzu canım onu bıraktım zaten folikasit kullanmıyorum Demir ilacını da aç karna verdi o beni çok kötü yaptı
Babyone Aylin_chdr benıde kotu yapıyo ben kahvaltıdan ıkı saat snra mıde bosken ıcıyrm gayet rahat oluyo byle
BeybininAnasi Af072019 doktor bırak dediyse bırak canım bence. Hangi ilacı verdi? Genelde verdikleri demir ilaçlarında az miktarda da olsa folat desteği oluyor. Benim doktorum da 11.haftada bıraktırdı
Bilgeninannesi Yani sırf ilacı bitirmek için doktorun bıraktırdığı ilacı içeceksiniz öyle mi? Biraz düşünün bence mantıklı yolu kendiniz de bulabilirsiniz 😊
Alyami Aylin_chdr bana da aç dendi ama içtiğimde sersem gibi oluyordum daha kötü oldum o yüzden yatmadan önce alıyorum daha iyi geldi
Bsecill Af072019 12-14. Haftalarda felan bıraktırıyolar demir ilacını yazınca banada folik asit artık kullanma dedi. Bırakın folik asiti artık