Ulasbebek Selam kizlar 28. Haftayim 4 hafta önce felan 541 gramdi bizimki simdi ne kadar bilmiorm daha doktora gidemedim. Açıkçası biraz tontik dogsun istiorm ben 3 bucuk doğmuşum 😁 ona kilo aldrmak icin neler yemeliyim . Kendim ideal kilomdayim ama sirf o alsin die biraz daha şişebilirim 😀 ne yesek ??
Mervezumra Ulasbebek kasar peyniri muz maden suyu bunlar kilo aldiriyor diye biliyorum birde yumurtasinizi pekmezini ceviz badem ihmal etmeyin
Gizemabc Ulasbebek tahin pekmez ve her gün 2 kare bitter çikolata yediğim hafta ilginç; ama ben hiç kilo almamıştım bebeğim 500 gr almıştı🤷🏽♀️
Ezoca Ulasbebek bana doktor maden suyu muz kaşar tahin pekmez yumurta ceviz badem yiceksin her gün dedi . Biraz kilosu düşüktü benimkininde. Bende 1 haftadır başladım her gün tam yemiyorum ama haftaya cuma bakacağız bakalım almış mı minnoş 🤗🤗
tgbasaritas Ulasbebek kesinlikle tahin-pekmez-ceviz uclusu. Kaşar,muz,kefir,yagli sut.Bide omega3 cok etkili oluyor.
ikizannesi2 Canım biz 29 haftalığız 1650 kilo bebişlerim çok şükür Allah a doktor gayet iyiler diyor🤗 Sağlıklı olmaları önemli tabii kiloya çok takılmamak lazım. Benim de sağdan soldan duyduklarım muz, yoğurt, pekmez, kaşar peynir, ceviz gibi şeyler.
Ulasbebek ikizannesi2 tabiki canim allah onlara saglik versin. :) ikizmi senin bebisler deyince ay ne güzel 💜💜💜😊
Ulasbebek Ezoca herseyden yemege calisiorm ama kan degerlerimi bile duzeltmedim hep dusuk vitamin düşük dün aldm sonucu 😔
Esraygtf Ulasbebek canım 36 da 2850 di kilosu bugün gittim 37. Hafta 3200 dü. Bu hafta günde 2 tane muz yedim. Dikkat ettim ne zaman muz yesem kilo daha fazla alıyor😂 bide ben tabi 36 yı geçtiğim için hurma yiyorum oda kilo aldırıyormus
Ulasbebek ikizannesi2 allah sağlıklı sihatli kucagina almayi nasip etsn. Benim esimde ikiz cok istedi ikiz olsn ama ben korktum valla ikisi birden aglar nasi bakarim die😁😁 o istedi ikiside büyüsün aradan ciksn😂😂 bazilarinin hayali benim korkum. Bakan olsa yanimda ama ne guzel.sey💜
Nurdem33 Benim bebiş 35 +3 günlük dün kontrolde 2800 olmuş ben özellikle bişey yemiyorum ama haftada 2 yada 3 gün illaki muz maden suyu pekmezli portakalsuyu balık et kaşar çerez yiyorum birazda kestaneyi abarttım sadece hemen hemen her akşam yiyorum Dr iri olacak dedi sağlıkla gelsin inş hepimizin yavrusu kilo önemli değil
Ezoca Ulasbebek olabilir ama stres yapma kesinlikle . Kan hapını sabah akşam iç . Balık ye haftada 2 kere . Ben yiyemiyorum ama sen ye . Bir de bana vitamin verdi ben hala kullanıyorum . Ocean diye . Günlük 4 ilacım var. Kan hapı vitamin kalsiyum ve magnezyum . Sen de içiyor musun
ikizannesi2 Ulasbebek Bizim de hep hayalimizdi eşimle 😊 Ailelerimizde ikiz var acaba bizim de olur mu diyorduk oldu çok şükür. Rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü vermezmiş evlatlarımızı hakkıyla büyütmek en büyük dileğimiz inşallah sağlıkla gelsinler de gerisi bir şekilde hallolur Allah ın izniyle 😇😇💕💕💕
Ulasbebek Ezoca bana gunde 1 kere demir hapi bjde bugun almaya başladım decavit balik cok yiyemiorm diede ben balik yagi kullaniordum 2 aya yakindr