Kızlar 37+4 günlük hamileyim ve 18 günüm falan kaldı dün hareketlerini hissetmedim bebeğin diye kayinvalidem görümcemle birlikte devlet hastanesine gitmek zorunda kaldım sonra nst istendi altan muayene yapmam gerek denildi ben istemedim ama görümcem için rahat olur belki bi baktır dedi zaten bebek ters diye biliyorum neye bakacakalarsa artık dedim neyse bakmaya geldi bakar bakmaz ay senin enfeksiyonun var iki tanede varisin var anlattı da anlattı işte doğum sırasında patlarsa kanamanı kontrol altına almak zor olur falan fistan sabah erkenden gel doktoruna görün dediler doktorum yoktu başka bi doktor baktı bebek bas geliş dedi varisim ve enfeksiyonum varmış dedim baktı hangi ebe sana onu dedi hiç bişeyin yok sadece akintin var denildi gelde kafalar karışmasın özele gidiyordum gaziantepte olduğu için ben de nizip te oturuyorum arası biraz var eşim de çalışıyor diye gidemez oldum bu durumu yaşayan varmı ne yapmam gerekiyor