Zeliha-volkan Merhaba güzel anneler , aynı aylarda hayırlısı ile doğum yapacağım anneler hazırlıklara başladınız mı neler yapıyorsunuz 🌸 fikir alış verişi yapalım
Yas Zeliha-volkan Mart sonu Nisan başı ne zaman gelmek isterse artık 🥰 şu anlık yenidoğan kıyafetleri hariç herşeyini aldık
Mervezumra Zeliha-volkan nisan ortasi insAllah ikinci hamilligim benim ikiside kiz bizim cogu şeyimiz var ama yinede ben dayanamayip aliyorum
Bernaszn Zeliha-volkan bizde ufak tefek hastane çıkışı beğendiğimiz takımlardan falan aldık onun dışında henüz hiç bir hazırlığımız yok sağlıklıca gelsin yavrularımız 🥰
Zeliha-volkan -Susam-Hazırlık yapmaya başladınız mı 🙂 eksikleriniz var mı beşik olsun arabası zıbınları falan ben bir aya almaya başlıcam İnşaAllah eksiklerim olsun istemiyorum
Zeliha-volkan Mervezumra Allah sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin İnşaAllah 🙏🏻 Ben henüz erken olur diye iki üç zıbın hariç birşey almadım 😅 yumurta kapıya dayanıyor başlamak lazım
Cns33 Zeliha-volkan beşik park yatak düşünüyorsan civilde 1100 TL olan kanz park beşik 649a düştü canm 🙂
Zeliha-volkan Nurak bende erkendir diye bekledim çokta atmamak lazım aslında özellikle lazım olan şeyleri aradan çıkartmak lazım
Mervezumra Zeliha-volkan ay ben ilk.kizim da 15 haftalik cinsiyet ogrenir ogrenmez hemen baslamistim tutamiylrum kedimi.malesef 😁 birde kiz cpcuklarina o kadar guzrl seyler varki insan dayanamiyor sizre saglikla alin kucaginiza insAllah 😊cokta gece bırakmayın nolur nolmaz hem maddi anlamda kulfetli oluyor
Zeliha-volkan Mervezumra Benim ki erkek tereddütte kaldık bazen kız diyorlar erkek çıkıyor falan bekledim ayrıntılı ultrasondan sonra kesinleştirdim🤣 şimdi başlıcam almaya bakmaya
Zeliha-volkan -Susam- Bende aynı başlayalım bence😂 sonraya kaldı mı kalıyor valla maddi anlamda da sıkışmış olmayız hem
Zeliha-volkan Bernaszn amin canım İnşaAllah sayılı günler bakalım zaman varken yapılacakları yapalım 🙂
Zeliha-volkan zelis63 hepimiz aynıyız canım🙂 yavaştan başlayalım bence tecrübeli annelerden yardım alarak benim ilk alınacak şeyleri iyi takip etmek lazım😅
edak Ben başladım yanıma koyacağım beşiğini, bebek arabasını, bikaç takım da gördükçe zıbınlar alt üst takımlar aldım ama her beğendiğimi aldığım için ölçülerini pek takip edemedim 🤷🏻♀️🤣 doğum Mart sonunda olacak Allah nasip ederse 🙏🏻🌸
Zeliha-volkan edak Allahım çocuklarımıza sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin❤️ Zaman geçiyor bende bu aydan başlarım sanırım😅
Hayalim_ Zeliha-volkan mart sonu inşallah 😊😊 bu kaç parça bişey aldık ama işte daha kayda deger bir sey yok ortada 28. Haftadan sonra tamamen almayı düşünüyorum 😊
Zeliha-volkan Hayalim_ Banyo eşyaları olsun alt açma minderi bezleri ıslak mendilleri ya da temizleme pamuğu falan derken liste uzuyo🙄
Zeliha-volkan Mervezumra Cümlemize nasip olsun elimize almak sarıp sarmalamak benim ilk heyecan kaygı derken tüm duygular karıştı 🙈
edak Zeliha-volkan amiin cümlemize inşallah 😇 bence de başlayın yavaş yavaş çünkü her şey o kadar güzel ki insan çok heves ediyor, bir anda hepsini almaya da güç yetirmek zor parça parça almaya başlayınca maddi olarakta daha az zorlar 🌸 ben öyle düşünüp erken başladım 😇