Utayturku biz vitamine başladık artık. normalde sürekli azar azar yiyordum ve acıkıyordumda. vitaminden sonra acıkmam azaldı. çok yiyemiyorum acaba normal mi. sık sık yiyin diyorlar ama artık iştahım yok.