denizadaalpp kizlar az az suyum geliyor baska şehire sewkim yapildi dua edin açılma yok 😘 35+2 ikiz 🌹
[silindi] denizadaalpp ayy rabbim hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle kavuştursun yavrularınıza inşallah 💕
zhrszcylcn denizadaalpp durumundan haber et İnşallah sağlıkla kucağına alırsın, haftanda çok güzel ilerlemiş
Canimoglumkubra denizadaalpp Allah'ım yardımcıniz olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🙏
denizadaalpp Hacer_ikiz_gebe ilçede kuvez olmadigi icin canm ile sevk edildik iyiki edilmsm bebegn biri 3 kilo oldugu halde kuveze girdi 😞😞😞😞
Hacer_ikiz_gebe denizadaalpp yaa çok duygulu çok güzel inşallah diğeride hemen yanına gelir Rabbim şifasını versin acilen❤️ Ultrasondaki kiloları ile farklı mı cıktılar? Birde ciğer geliştirici vurunmuşmuydun sen
denizadaalpp biri 3 kilo biri 2 kilo 3 kilo olan küvezde kizlar solunmdan dolayi 2 kilo olan yanmda şükür 😘😘😘😘
ikizannesi2 denizadaalpp Allah bağışlasın evlatlarınızı inşallah benim de sulu akıntım oluyor uzun zamandır ama bebeklerin suyu iyi diyor doktor her seferinde. siz az az suyunuzun geldiğini nasıl anladınız ?
zhrszcylcn denizadaalpp ohh maşallah kiloları da iyi, diğer bebiş de inşallah bir an önce size kavuşur hangi şehirde sezeryan oldunuz
denizadaalpp Hacer_ikiz_gebe farkli cikti canim 2500 diodu ikisinede biri 3 kilo biri 2 kilo cikti ve goruntu olarak fark var baya nasil ayni.kiloda diodu bana blmiyorum
Canoss denizadaalpp ciğer geliştirici olmuş muydunuz? Rabbim size ve bebişlerinize sağlık sıhhat versin
Hacer_ikiz_gebe denizadaalpp olsun sağlıklı olsunlarda inşallah diğeri de hemencecik yanına gelir doğum hikayeni bekliyoruz😍 sütün geldi mi merak ettiğim çok şey var 😊
denizadaalpp Hacer_ikiz_gebe ins canim 🤭 süt az az geliyor canim mama takviye yapiyoruz . kuvezdekinede az az sagip goturmeye calisiyorum