Selif canım benim düzenli olarak 45 lerde falan çıktı kasılmalarda vardı. Düzenli olunca doktor muane etti ama açıklık Yoktu.yalancı sancılar dedi doktorumuz. Senin baya yüksek çıkmış aslında Gün içerisinde benim de çok fazla artıyor kasılmalarım o anda gitsek demek ki bizimde yüksek çıkacak nst miz. Yalancı sancı olabilir seninde belki