Bende doğum.hikayemi yazarmiyim derken o gün geldi çattı. Belki birilerine fikir olur diye yazmak istedim. Ben çok güzel bi hamilelik geçirdim. Sporcu olduğum için beni hiç zorlamadı ve sıkıntıya sokmadı. Son ana kadar sporumu yapmaya devam ettim ve toplamda sadece 6 kilo aldım. Gelelim doğum zamanına. 39+1 kontrolümüz vardı. Bende herşey normaldi ve normal doğumu inanılmaz istiyodum. 39+1 de nst de 100 e çıkan sancılarım vardı doktorun gördüğünde bu ne kızım senin bu sancıyla dogumhanede olman gerekiyo dedi ama ben zerre sancı hissetmiyorum. Dogumhanede muayenem yapıldı ve hiç acilmam yoktu doktorumda beni eve göndermeyi terci h etti 2 gün sonra kontrole gel dedi. Ben de eve gidip meryem ana otları hurmalar her şeyi yaptım açılma olsun diye. Squat pilates derseniz zaten 9 ay boyunca yaptım onları. 2 gün sonra yani 39+3 de kontrole gittiğimde nst de yine düzenli sancılarım çıktı ama acilmam 1,5 cimdi. Doktorum öğleden sonra gel.yatisini yapalım lavman yapalım sonra sancıların yükselir bu gece doğum olur dedi. Biz tabi bi heyecan hemen eve gelip eşyalarımızı aldık ben de duşa girdim hemen. Saat 1 'de dogumhaneye yarışım yapıldı ve lavman yapıldı. Ama ben hala bi rahat bi rahat nst ye bağlı tv izliyorum dünya umrumda degil😂 saat 4:30 gibi doktorum tekrar geldi ben de hiç sancı yok acilmam da hiç ilerlememiş. Doktorum suni sancı teklif etti bende zaten bişey hissetmediğim için kabul ettim. Hemşire geldi suni sancıyı bağladı o sırada doktorum yan odadaki anneyi sezeryana almaya hazırlaniyodu çünkü bebek kalasını yapmıştı. Tam da o doğuma giderken tekrar bana bakmaya geldi ve hemen suni sancıyı sökün bebeğin kalp.atislari düşüyo dedi. Işte o an bende panik başladı.bana sakın ol ama seni hemen sezeryana alıyorum bebeği riske atamayacagim bu kız beklemeyecek hazırlasınlar seni yandaki kızdan sonra hemen seni getirsinler dedi ve bana oksijen bağlandı. Bi tek orda panik ve korku yaşadım. Normal yada sezeryan umrumda değildi o an sadece bebegimin ıyi olması için dua ediyordum zaten yarim saat sonra kendimi ameliyathane de buldum. Bana spinal sezeryan için ısrar ettiler bende doktorum ne dediyse onu yaptım. O iğneden çok korkuyodum ama inanın en az acıyan o oldu. Sinek ısırığı bile değildi iğneyi yaptılar ve hemen uzandım zaten dakikalar içinde karincalanmalar başladı ve belden aşağısını hissetmedim. Önümdeki perdeden de hiç bişey görünmüyodu zaten doktorun geldiğini bile görmüyoruz ve panik yapmamaniz için hiç sesini cikartmiyo doktor. Ve dakikalar içinde saat 17:43 de pamugumu karşımda buldum tertemizdi sanki başka odadan alıp gelmişler gibi temizdi. Hemen yan tarafta onu giydirdiler. Herşeyi normaldi çok şükür ki. O arada benim dikişlerim yapıldı. 6:15 de yoğun bakımdaydım 6:45 de odama alındım ben odama geldikten 5 dk sonra da pamuk kızımı getirdiler hemen emzirmeye başladım zaten çok acıkmıştı😍 sonrası benim için biraz zordu tabiki herkesde farklı etki gösterir kimseyi korkutmak değil amacım ama bende spinalin etkisi çok çabuk geçti odaya geldiğimde ayaklarımı çok rahat hareket ettirebiliyodum uyuşma geçmişti doğal olarak da ağrılar başlamıştı. Ilk yürüyüşü gece 4 gibi yaptırdılar. Ve ben nefesimi ceviremedim canım çok aciyodu ertesi gün taburcu olduk ya Bi doğumdan 24 saat sonra evimize geldik. Sadece ilk 3 gün çok zor oldu sonrasında normal hayatıma geri döndüm ama ilk günler yanınızda mutlaka biri olsun imkanınız varsa.benim annem yanımdaydı ve ben ilk 3 gün kızımı kendim kucağıma alamadım sadece emzirdim geri kalan herşeyi annem yaptı. Sezeryan da sütüm gelmez diye düşünmeyin sık sık emzirin emzirdikçe sütünüz geliyo ben sürekli emzirdim duşta aldıktan sonra sütüm yavaş yavaş arttı ve kizin hiç satılık olmadi. Benim kızım.3 kilo 780 gr doğdu boyu 51 cm di. Doğumdan 5 gün sonra.kontrole gittik kızım 3 kilo 920 gr olmuştu boyu da.53 cm olmuş. Doktorumuz bile kilosu düşer diye düşünmüştüm aferin size dedi. Şimdi 13 günlük olduk çok şükür herşey yolunda pamuk kızım yanımda uyuyo sorularınız olursa cevaplayabilirim. Buraya kadar okuduysanız hakkınızı helal edin 🤗