Merhaba hanımlar. Yarın sezeryana giricem inşallah. Bebeğim iki haftadır gelişmiyor mecburen 36+3te spinal sezeryanla alıcak doktorum. 2.500 kg 48 cmde kaldı büyümüyor artık hiç. Sizce küvöze girer mi? Ciğer geliştirici iğne vurunmuştum. Bebeğim de ters ve suyum da azmış. Doğum tecrübemi de paylaşırım inşallah sizlerle.