Selinfdkr Arkadaşlar çoğu cocuk isminin anlamını taşır hırçın sakin vs deriz ya yağız aras ismi çok hoşuma gidiyor ama etrafımda yok etrafında olan yapısını bilen varmı yada sizce nasıl isim?
Gulbgn Selinfdkr dun bir yerde yazı okudum biri paylaşmış yumuşak ğ cogu kışı yutuyorlar zor olur çocuk İcin denildi mesela yağız ise yaz gibi çağrılması yada ben yiğit düşünüyordum bu arkadaş yit diye cagrılır Fln denildi yoksa güzel isim yapız
Selinfdkr Kulağa çok hoş gelen iki isim birleşimi ama işte kimisi yok kuranda geçmiyor yok nasıl bi çocuk olcak fln diğip duruyo bilemedim bende yoksa gerçekten güzel😍😍😍
Ezgi05 Bende Yağız Eymen koymayı düşünüyorum ve Yağız ismini gerçekten beğeniyorum 😄 küçük yaşta ismini tam net tabikide söyleyemeyecek ama bunun ğ ile alakası yok kuzenim tüm harfleri söyleyebilmesine rağmen belli bir yaşa kadar egzi dedi bana 😄