Suni sancıyla doğumu başlayıp normal doğuran varmı olmazda sezaryene dönerse diye korkuyorum. Sezaryandan korktugum için istemiyorum ama tabi durum neyi gerektirirse kabul edicecem. Сuma sabah yatışım yapılıp suni sancı alcam eger bugun bi sancı başlamazsa. Birde suni sancı kendi sancımızdan daha mı acı verir