Kızlar merhaba ikili tarama testiminin sonucunu e nabizdan gördüm çok şükür anladığım kadarıyla hersey normalmiş yalnız kafama takılan bisey var hcg değeri 50 nin uzerindeyse kiz altındaysa erkek oluyor muş doğruluk payı var mıdır sizce? Bugün tam 12 haftamız geçen hafta bu testi yaptı doktorumuz ###
-
- src
))
`)