Lale00 ben normal doğumdan çok korkuyodum doktoruma söyledim sezeryan istiyorum diye açıkcası tepkisinden de çekinmiştim normal doğum yanlısı bi doktor çünkü ama bana eğer korkuyosan seni asla zorlamam dedi gün verdi cumartesi günü alacaklar inşallah 39. Haftama giriyorum cumartesi günü şimdi aşırı derece heyecanlıyım :)