ebrucetin arkadaşlar ilk gebeliğim çok şükür 10 haftamizdayiz ama hic karnım büyümüyor çokta zayıfım 1,75 boyunda 54 kiloyum benim gibi karnı büyümen varmı birde düsük riskim vardı hastanede falan yattım şuan kanamam yok acaba riski atlattım mi ???
Zoryolculuk ebrucetin selam canm vende bugun 10 haftalik oldum bende cok zayifim 157 47 kiloyla hamile kaldim hic gobek felan yok sadece alt karnim hafif sis bizimkide tup bebek progestan kullaniyorum kanaman yoksa atlatmis sayilabilirsin ama dikkat et kendine tekrar olmayacak diye bisey yok
Ecrinbzkrt ebrucetin cumartesı 11haftalık olucam sabahları ayva kadar gobegım var ac karnına ama kahvaltı öğlen aksam yemegı derken baya şişiyor☺️ Rabbım saglıkla kucaklarımıza almayı nasıp etsın cnm