Gamzeli_03 insanlar burda okuduklarına inanıyor ve birbirine soruyor bilgi alıyor bu platform bunun için var zaten, o yüzden söyledim. Baştan bu şekilde yazsanız bir şey demezdim. Vebal aldınız demedim zaten, biri sizden görüp uygularsa alırsınız dedim. Siz kontrol etmişsiniz etmeyen de olur. D vitamininin çok Önemli olduğunu vurguladım. Amacım sizi kırmak değil. Mesleğim gereği uyarmak istedim, kayıtsız kalamazdım. Tekrar söylüyorum D vitamini çok önemli doktor al diyorsa almak gerekiyor.