Ebrusezai Arkadaşlar zeytinburnu avrasya hastanesine giden varmı doktor gamze hanıma iyi diyolar dogum yapan veya giden varsa tecrübelerini paylaşabilirmi
Efuchama Ebrusezai doktorunu bilmiyorum ama eltim avrasyada başlayıp surp pirgiçte devam etti iki dopumunu da surp pirgiçte yaptı iyi bir hastane tavsiye ediyor
Filiznalbant Ebrusezai bende o doktora gidiyorum tavsiye üzerine gittim ve pişman olmadım çok memnunum doktorumdan bende size tavsiye ederim çok güler yüzlü her sorunuza içtenlikle cevap veriyo sizi dinliyo 😊
Ebrusezai Filiznalbant rabbim kolaylık versn hepimize cnm normalmi olucak ? Dogum fiyatları nedir avrasyada
Bernaszn Ebrusezai ilgi ve alakalı değillerdi üstüyle doğuma girdi bir önlük bile giydirilmeden falan
Filiznalbant Ebrusezai âmin cümlemize🤲 normal olacak inşallah. Normal 2100 sezeryan 2700 +mesai dışı doğum olursa doktoru çağırma ücreti 350 tl