37+6 gozukuyoruz suan da. Ve siddetli kasintim var son iki uc gundur. Karaciger icin kan verdim anestezi icinde kan verdik bugün. Doktorum muayane de istersem yarin sezaryene alabilecegini söyledi. Normalde 12 Aralik a gün almiştık. Sizce erken mi kizlar ? Pazartesi günü de olabilir istersen dedi. Beklemeli miyim ?