Nurcan6148 Havvaa25 Asel ismini çok seviyorum ama 5-6yil sonra cocuklarin isimleri okulda hep ayni olacak.Okadar cok asel varki artik.Ben kizima mihra ismini koyacagim😊Hayirlisiyla kucagina al canim.
Nurcan6148 Havvaa25 Hayırlısı olsun cnm.Bizim son haftalarımız artık son 30 gün heyecanla bekliyoruz.
Tubina Havvaa25 asel olmasın bence. 2019-2020 yılı resmen asel ler le kaynayacak ortalık. Herkes asel koyuyor