Kizlar herkeste ödem olmaz bu sizin elinizde su için bol bol yürüyüş ve hareket yapın. Tuzu kesin. Ödem siz ve bebeğiniz için iyi birşey değil. Yüz , el, ayak şişmesi anormal derecede varsa zaten evde çok vakit kaybetmeden bir tansiyon olcturmeye gidin. Gerekirse idrar tahlili yapilir. Çok masum şeyler değil gebelik zehirlenmesi de bunlarla başlıyor. Kendinizi ihmal etmeyin..