Ayparee Kızlar merhaba bissürü post açılmış ama kendimkine benzer bir şey bulamadım 🙄 12+4teyim dünden beri çok öksürüyorum, baş ağrısı ve burun akıntısı var bugün de hapşırmaya başladım. Sağ kasığımda ağrı hissediyorum. Kontrolüme daha var. Ne yapmalıyım?
Elif__ Ayparee aynı şey bendede var göğsün ağrıyor boğazlarım burnum tıkalı resmen sabah ciğerlerim acıyarak uyandım bu durumda ne yapılabilir bilemiyorum zencefil limon içtim ve bal yedim ben
Anasinifci Ayparee ateşin çıkar çıkmaz doktora git yükselmemesi gerekiyor ateşin. Ateş yoksa nane limon ıhlamur kestane balı dene.
aliayse20 Ayparee bende hasta olmustum o kadarken ilac veremiyodu doktorum sarimsak yut dedi tuzlu suyla gunde bi kac kez agzini burnunu calkala demisti ılık dus da yi geliyo
Gizem_37 Ayparee canim ayni bende senin gibiyim ve hala hafiften var esime greyfurt aldirdim greyfurtu sıktım icine yarim limon sıktım 2-3 tatli kasigi bal koydum ve ictim sabah aksam yada firsat buldukca suan oncekinden daha iyiyim
Gulsunn Elif__ zencefil tercih etme canım. Günde en fazla iki bardak ıhlamur içebilirsin. Bitkisel ilaçları da doktorlar hamileyken tavsiye etmiyorlar bebeği aşağı çekiyormuş. Çok kötüyseniz doktora gidin serum falan takarlar.
Hatice-aydn Geçen günlerde dediğiniz şekilde çok fena tutuldum ilaç vermiyor dr evde; zencefil limon bal ılık su pekmez karabiber ılıtıp içtim limon bal karabiber ılık su nane limon ıhlamur turşu suyu ve bol C vitamini meyve gece yatarken oğlumun vicksi vardı döşüme ondan surdum bu şekilde atlattım evde olan malzemelerle atlatmaya çalışın çok fazla birbirine katmayın içeceklerinizi aralıklarla için mideniz kötü olmasın çok ileri seviye olmadığı sürece hiç birşey yapmıyor hastaneler çok geçmiş olsun
Hatice-aydn Ayparee fazla tüketmezseniz bir zararı yok aksine faydalı günde yarım veya 1 limon tüketiyorum ben
Dilos10 Günaydın kızlar aynı şekilde bende bende ağır bir gribe yakalandım burnum o kadar tıkandı ki geceleri hiç yatamadım boğazlarım yara oldu burun spreyi felan söyledi doktorum ama hiç fayda etmedi eşim denizden su getirdi onunla burnumu yıkayarak geceleri uyuyabiliyorum resmen ve kimyonla balı kaynattım oda öksürüğüme iyi geldi biraz hrpimize geçmiş olsunn 😬
Elif__ Gulsunn bende zencefilin serbest olduğunu ve ıhlamurun kesinlikle tüketilmemesi gerektiğini biliyorum uzmanlardan
Dilos10 Ayparee hahh senin işin zor ozmaan biz fethiyede yaşıyoruz ölüdenizde teknemiz var şansımıza eşim hergün getiriyo 😄😄
Gulsunn Elif__ öyle mi 🧐 benim doktorda öyle demişti bana kafam karıştı şimdi. O kadar hasta oldum ben de zencefil alamadım alsam hemen düZelirdim