Mryslny hiç boyamamak gerekiyor aslında ama boyayacaksanız bile 12. Haftadan sonra boyayabilirsiniz deniliyor.. Benim de sarı saçlarım olduğu için boyatmak durumundaydım 14. Haftaya kadar mecburen bekledim sonra boyadım ilk 3 ay bebeğin organ gelişimi acısından önemli olduğu için boyatmamalısın