Sccr37 Kızlar normal sigortali calisan bi işci babalik izni kullanabilir mi dogum zamaninda fikri olan var mi
2prens_annesi Sccr37 canım görümcemin eşi fabrikada sigortalı çalışıyor 2 hafta önce doğum yaptı eşine 7 gün izin vermişler benim eşim tsk da çalışıyo ona 10 gün veriyolar her yerin sistemi farklı belli ki
Sibel1991 Sccr37 normalde devlet 5 gün veriyor canım inşallah eşine de izin verirler çalıştığı yerden
MelekEzgi Sccr37 eşim özel sektörde babalık izni 3 hafta. Çalıştığı yere göre değişiyor galiba süreler.
Balimkiz Sccr37 canın sgk lı çalışan herkese 5 gün izin vermek zorunda işveren yasal zorunluluk benim eşim polis ona da 10 gün veriyolar yani kullansın hakkı onun mevzuatta yeri var
Crnclk İş kanuna göre 5 gün yasal babalık izni var. İş kanununa tabi çalışan bütün işçilerin bunu kullanmaya hakkı var iş yeri vermek zorunda.