Arkadaşlar günaydın dünden beri kendimi çok kötü hissediyorum. Dün birden bire ya bebeğin kalbi durduysa diye düşünmeye başladım. Sonra bir arkadaşım Doğum yaptı yurt dışında ondan haber aldım. Bebeğin durumu ne yazık ki iyi değil, nefes alamamış. Ciğerleri su dolmuş. Kanda oksijen varmış. Arkadaşımın da Doğumdan sonra acayip kanaması olmuş durduramamışlar falan. Bunu duydum daha kötü oldum tabiki. Bir dolu korku kaygı sardı bedenimi. Sonra dün canım cips istemişti eşim de almış sağ olsun. Oturdum bir paket yedim. Sonra sağlıksız yiyecekler bebekte hastalığa düşüğe bile neden olabilir, ne kadar erken dönemde yenirse o kadar tehlikelidir diye bir şey okumuştum o aklıma geldi. Tamam dedim kesin kalbi duracak şimdi benim yüzümden. Eşimle tv izliyorduk, uzanmıştım. Komik bir şey oldu güleyim dedim. Tam iki gülmede de sol kaşığıma bıçak battı sandım. Çok canım yandı. Sonra üzerine bir dolu kustum akşam yediklerimi ve cipsi. İyice korktum. Çok kötü psikolojim. Halbuki daha iki gün önce oğlum olacağını öğrendim. İlk hamileliğim ve zaten her hafta doktora gidiyorum. Doktorum kaygılı olduğum için anlayışlı davranıyor. Ama daha iki gün oldu ve şimdi gitmek istersem hem eşim hem doktorum abartma diyecek. Ne yapacağım ben. İkinci trimestera geçince daha iyi hissettim kaygılarım azaldı şükür iyiyim diyordum. Şimdi yine kötü oldum 😢 uzun yazdım hakkınızı helal edin. sadece birine anlatmak istedim.