Bende 39+5 oldum doktor doğum başladığı zaman çatı muayenesi yapıyor hafif agrilarim var başka bir belirti yok cuma günü doluyor cumartesi gel duruma göre konuşuruz dedi geçen cuma bebek 3600 Gr kilo alması yavaşlamış artık doğum yaklaştığı için benim fikrim normal doğumu denemen sonra keşke dememek için en azından