Kizlar ilk hamileliğimde bebeğimin kalp atışını dinlemeye gittiğimiz gün kalbinin atmadığını öğrendik doktor 2 3 gün sonra tekrar gelin bida deniyelim dedi eve geldiğimde kanamam oldu ve bebeğim düştü 😔😔 Şuan ikinci hamileliğim ve 4 haftalık icimde o kadar korku varki daha mutluluğunu bile yaşayamadım heran birşey olacakmış korku içindeyim sürekli dua ediyorum rabbim bebeğim tutunsun hayata benim durumumda olan varmı ?