@K_dlr08 ben 2 sene önce erken doğum yaptım sonra korunduk korunmayı bıraktık 6 ay hamile kalmadım tüplerde vs.butun tahlillerim temiz çıkıyordu.kasinti başladı bende doktora gittim meğerse hamileliği engelleyen enfeksiyon çıktı fitil verdi bide antibiyotik ilaç bunlar bitince hamile kalırsın dedi gerçekten öyle oldu çok şükür şuan doğumu bekliyorum oğlum olucak insallah.sizde gidip test yaptırın bence mantar diyip geçmeyin bunlar çeşit çeşit enfeksiyonlar bazıları gebeliğe engel oluyor .