Arkadaşlar selam erken doğum riskim olduğundan bi kaç gündür progestan kullanıyorum ve bebeğimin hareketleri hafifledi ya da progestan rahmi erken doğumdan korumak için biraz hissizleştiriyor emin olamıyorum 🤔 sizce progestan ve bebek hareketleri arasında bir ilişki var mı?