Merhaba arkadaşlar, 39+3te spinal sezeryanle kızıma kavuştum. ne kadar da çok normal doğum istemiştim oysa. 2cm açıklığım vardı bebeğimde iri bir bebek oldugu için doktorumda bu açıklığı tetikleyelim suni sancıyla dedi. damardan verilenen suni sancı banamısın demedi, 110 120gösterdi Nst cihazı ama ben hiç bir şey hidsetmedim 2saat kadar suni sancı verildi ama bende 2cmden başka açıklık olmadı, ağrıyı da hiç hissetmedim. sonra bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı, ani düşüşler ani yükselişler gösterdi. doktorumda daha fazla suni sancı vermenin anlamı yok dedi. bebeğimide riske aramayacağim için spinal sezeryan olmaya karar verdik. Evet bebeğine yarım saat içinde kavusuyorsun ama o dikiş ağrısı biraz yoruyor insanı. neyse ki bugün 3.günümüz.. hala ağrılarım olsada kızıma kavuşmamın haklı gururunu yaşıyorum. Darısı tüm gebelere..