Seniha ah canım ben kaç gündür cekiyorum 37inci haftamdayım hatta şuan bile sırf ağrıdan uyanık kalıyorum.tuzlu su ile gargara yapıyorum karanfil koyuyorum sadece o an rahatlatıyor.doktor birşey yapamam dedi doğumdan sonra gel ama göz kapaklarım dahi ağrıyor bu yüzden..rabbim yardımcımız olsun çok zor çok diş ağrısı çok kötü anlatılmaz