Merhaba anneler çok çok merak ettiğim bir konu var, kayınbaba ismi neden veriliyor çocuklara, bunun bir rivayeti var mı acaba 🤔 herkes kayınbaba adını koyuyor ama neden koyduğunu bilmiyor, çok merak ettim ve ben kendimce oturup düşündüm ve bir sebep bulamadım, şimdi bizim bir erkek bebeğimiz olacak çevremde en yakın arkadaşım bile kayınbabamın adını koymamı istedi , hatta kendi annem babam bile istedi, ama ben hiç düşünmemiştim. (Eşimde babasının adını koymayı düşünmemişti) 🙄🤭 bu baskı neden? yani kayınbabamın adını koyunca ne olacak onu çok merak ediyorum. İnanın Alaycı bir tavırla sormuyorum bu soruyu gayet merak ettiğimden soruyorum. Neden kayınbaba ismi çocuğa koyuluyor?
Not olarak eklemek isterim ( Kayınbabamı da , kendi babam kadar çok severim hiç bir problemimiz yok çok şükür)