Afrakurt Adet sancısı gibi ara ara ağrım oldu bugün sabahtan beri doğum belirtisi mi yaşayan var mı. Karın sertliğinde var
GGD Afrakurt ay canım aynı şikayetten p tesi günü doktora gittim. Ve doğum sancılarım başlamış ilaçlarla şuan durduruyoruz yarın bi hastaneye git olur mu.
Nuraslanklc Afrakurt ağrın kasık bölgende mi yoksa karnının genelinde mi 😕bende de oluyor öyle sertleşme de oluyor ama özellikle akşam daha artıyor ?
Asel58 Afrakurt 34. Haftada bende de vardı agrılar. nst de sancı çıktı. Dr ilac basladı. Bi Dr a git canım.
Nuraslanklc Afrakurt bendede oluyor öyle gün için de var ama akşam çok daha sıklaşıyor uyutmuyor yalancı sancılar heralde diyorum ama kontrol e gittiğimde soracağım da sen gidecekmisin daha yakın bi zamanda