Kızlarrrrrrrr merhabaaa dün gece dua istemiştim Bugün sabah 9.30 da kucagıma aldım kızımı Allah bin kere razı olsun dua eden arkadaslarımdan şöyle anlatmaya başlıyayım 😇 benim hiçbir sıkıntım olmadı sadece son aylarıma dogru mide yanması yaşadım oda hafifti 11 kilo aldım toplamda çatlagım vs de olmadı hiç bin şükür kızım arada vurmasa hamile oldugumu unutuyodum 🙄😇 kızımın başı yukarda olduğu için zorunlu sezeryanla 4 aralıga gün aldım ve başladım beklemeye taki o son gece gelene kadar stres yapmadım ama son gecede sabaha kadar uyumadım dua ettim sürekli cok stres yaptım çünkü ilk gebeligim sabah 7 de yatısım yapıldı oda süsü falan derken 9. Da ameliyat haneye alındım bende bir titreme soguktan mı korkudan mı ayırt edemedim 😁🤣 belimden yapılan iğneyi hiç hissetmedim sontayı ole ne takılırken ne cıkartılırken hiç acı duymadım spinal harika bişey 5 dk içinde kızımı gördüm onun tarifi yok yaşamanız sart ❤️ Cekişmeler dısında hiçbsey hissetmedim ve surekli dua ederek nefes kontrolu yaptım saolsun ebelerde konuştu ilgilendi ama hiçbirini duymadım sadece bebegi olmayan bi kaç tanıdıgıma ve siz butun gebe arkadaslarım için aglayarak dua ettim cıkana kadar da agladım 🥺 ilk kalkış da zorlandım ama çok kotu degil di ve devamlı yurudum cok iyi geldi suan hala gram uyumadım kızım yanımda uyuyor ve ben hala bu benim ki idrak etmeye calışıyorum sezeryandan snra sutumde geldi bebege yeterli sekilde hakkınızı helal edin bu hikayeyi yazmak için bende çok bekledimmm Allah’ım tum gebelerimize kolay dogumlar nasip etsin bu gece hayatı sorguluyorum alışmaya calışıyoruz kızımla birbirimize ama bilinçliyim geçicek bu günler 🧿🙏❤️