zelis63 Hamileliğiniz erken dönemse pek sıkıntı olmaz ama izleyen dönemlerde önemli. Doktor bebeğin suyu sürekli yenileniyor ve suyunun yeterli olması gerekiyor dedi. Suyunu hep kontrol ediyor. Ben ilk dönemlerimde bulantıdan içemezdim, yazın sıcaktan içim yanardı ama içemezdim, ne fenaydı 😊 Sonradan bol bol içmeye başladım çok şükür.