KubraF ya benimde ilk gebeliğimde öyleydi 7. Katta oturuyorum ama altta iki tanede dükkan var o yüzden 9. Kata tekabül ediyor ben 9 kat in çık yaptım her gece yatmadan 30 tane çök kalk yaptım hurma yedim iliski vardı hepsini yaptım ama yine de gelmedi 41. Haftada biz suni sancı ile doğumu başlatmıştık . Şimdi ikinci gebeliğim bununda öyle olmasından korkuyorum ama bu da abisi gibi olacak galiba 38. Haftadayım hiç bir şey yok