pamuksekerinannesi Gizemm Bende bioil aldım başladım bakalım İnşallah çatlamam🙏 Lireracta güzelmiş ondan da almayı düşünüyorum
Neseli68 Ben lierac kullandım ama çatladım. Kullandığınız krem sadece büyümesini önlüyor. Genetik bir durum bu
persephone Ben de mustela kullanıyorum onu çok övmüşlerdi,her banyoda da bebe yağı sürüyorum . Bol bol su içmek de vücudun elastikiyetini arttırıyor