fatooss ben zaten ilk aylarda takibimi orda yaptırıyordum 2li test için bana doktorum direkt yazıp vermişti şu tarihte gel diye 2li testimin sonucu için doktorumla görüştüğümde yani 13. Hafta felandı sanırım git detaylı ultrason için sıra al kendine dedi gittim asistan kağıdı verdi 23. Haftaya denk geldi işte gittşm çektirdim günde 2 kişiye felan çekiyolar detaylıyı pek sıra bılunmuyor o yüzden çok gecikmeden gidip kayıt sıranızı yazdırmanız gerekiyor